torsdag 26 november 2009

Soupthursday.

Oi!

Jag är vegetarian för att jag inte tycker om kött. Ur en miljöaspekt så kan jag kanske onanera lite extra innan jag somnar. Spruta mig själv i ansiktet, vad fantastiskt duktig just JAG är. Annars så är jag faktiskt ganska likgiltig. MEN, hur mycket jag än kämpar med att INTE propagera ett skit för vegetarianism så kan jag inte blunda för det här.



Vad fan är det här? Skinkspad liksom. Finns det en marknad för skinkspad? Kanske är det ändå köttbranschen man ska slå sig in i? Det verkar ju som att det går att kränga varenda jävla slaggprodukt från djuret. Smaka på "Eldorados Skinkspad" vattnas munnen eller? 

Lite gammal, men sjukt rolig video alltså.. Låten är väl rätt beige egentligen. Eller rätt GJORD snarare. Fucking Enjoy. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar